اپٹرنڈ اور ڈاونٹرینڈ ، پِپس ، زیرو سم گیم ، اور بُل اور بیئر مارکیٹ جیسے اصطلاحات کے ساتھ ، فاریکس مارکیٹ میں تنہا لنگو کچھ لوگوں کو چیخ کر بھاگنے کا سبب بن سکتا ہے۔ تاہم ، سمجھیں کہ آپ کی جتنی بھی نئی ایوینیو آپ تلاش کرتے ہیں اس میں غیر معمولی مناظر دیکھنے کو ملتے ہیں۔ ایک بار جب آپ چھوٹی چھوٹی چیزوں کو سمجھنے اور زمین کی بچت کو سیکھ لیں تو آپ ڈالر کی تجارت شروع کردیں گے۔ یہ مضمون آپ کو صحیح راستے پر ڈال سکتا ہے۔
اپنے جذبات کو ایک طرف رکھیں اور اپنے نقطہ نظر میں خودکار ہوجائیں۔ اسی طرز عمل کے ساتھ کامیاب نمونوں پر عمل کریں جس کی وجہ سے اس کامیابی کا سامنا ہوا۔ اصلاح کرکے آپ کو ایک نیا متحرک بنانے کا خطرہ چلتا ہے جس کے ممکنہ منفی نتائج برآمد ہوں گے۔ پوزیشننگ میں مستقل مزاجی ہوشیار ہے پھر "پہیے کو دوبارہ لگانے" کی کوشش کر رہے ہیں۔

مارکیٹ میں اپنی حفاظت کو زیادہ سے زیادہ کرنے کے لئے ، اہداف طے کریں۔ اگر آپ کوئی خاص تجارت کرتے ہیں تو ، طے کریں کہ آپ کسی اونچے اور نچلے مقام سے کہاں سے باہر جانا چاہتے ہیں۔
جب آپ تجارت کرتے ہو تو اپنے جذبات کو بہتر بننے نہ دو ، ورنہ آپ اپنے آپ کو نمایاں نقصان کی طرف دیکھ رہے ہوں گے۔ آپ بازار سے بدلہ نہیں لے سکتے یا اس کو سبق نہیں دے سکتے ہیں۔ مارکیٹ پر پرسکون ، عقلی نقطہ نظر رکھیں ، اور آپ کو یہ معلوم ہوگا کہ طویل مدتی میں آپ بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کریں گے۔
فاریکس مارکیٹ میں تجارت کرتے وقت ، آپ کو کم تر تجارتی سرگرمی والے علاقوں پر توجہ دینی چاہئے۔ زیادہ تر سرمایہ کار زیادہ تر تجارتی سرگرمیوں کے ساتھ زیادہ مستحکم کرنسیوں پر توجہ دیتے ہیں۔ کم تجارتی سرگرمی والے علاقوں میں قیمتیں بدلے جانے کا زیادہ امکان ہے ، تاہم ، رسد اور طلب میں توازن برقرار نہیں ہے۔
پیر اور جمعہ کو زرمبادلہ کی منڈیوں میں تجارت سے گریز کریں۔ ہاں ، بازار ہر روز کھلا رہتا ہے ، اور چونکہ یہ بین 
الاقوامی ہے ، دن میں چوبیس گھنٹے تجارت کی جاسکتی ہے۔

آپ کی خریداری سے پہلے ایک خودکار فاریکس ٹریڈنگ سوفٹ ویئر سسٹم کو یقینی بنائیں کہ آپ کی اپنی ضروریات کو پورا کرنے والا کوئی سامان موجود ہے۔ سافٹ ویئر آپ کے لئے بیکار ہے جب تک آپ کو معلوم نہ ہو کہ یہ آپ کے مطابق ہوگا۔ مثال کے طور پر ، ایسے سسٹم موجود ہیں جن میں بہت ساری کرنسیوں کا احاطہ کیا جاتا ہے اور دیگر جو بروکریج اور تجارتی سرگرمیوں کا احاطہ کرتے ہیں۔ سافٹ ویئر خریدنے سے پہلے اپنی تحقیق کریں۔

اگر آپ کو اپنے بلوں کی ادائیگی کے لئے رقم کمانے کی ضرورت ہے تو آپ کو غیر ملکی کرنسی کا تبادلہ نہیں کرنا چاہئے۔ غیر ملکی کرنسی کی تجارت میں بہت خطرہ ہے۔ یہ ایسی چیز ہے جو آپ کو بغیر کسی پیسہ کے ساتھ کرنا چاہئے جس کی ضرورت آپ کے بجٹ میں کہیں اور نہیں ہے۔ اگر آپ اپنے رہن کی ادائیگی کے ل trading ٹریڈ کررہے ہیں تو ، آپ اپنی قمیض کھو بیٹھیں گے۔

تجارتی منصوبہ بنائیں اور اس پر قائم رہیں۔ یہاں تک کہ اگر آپ صرف فاریکس مارکیٹ میں ہی چل رہے ہیں ، آپ کے پاس ایک منصوبہ ، کاروباری نمونہ اور اپنے اہداف کو پورا کرنے کے لئے ٹائم ٹیبل ہونے چاہئیں۔ اگر آپ ان تیاریوں کے بغیر تجارت کرتے ہیں تو ، آپ اپنے آپ کو بے مقصد ، غیر مستقیم تجارت کرنے کے لئے کھلا چھوڑ دیتے ہیں۔ جب آپ تجارت کرتے ہیں جیسے جیسے موڈ آپ کو ٹکراتا ہے تو ، آپ اکثر نقصانات کا انبار لگاتے ہیں اور شاذ و نادر ہی اطمینان بخش منافع کا فائدہ اٹھاتے ہیں۔
 
Top